kerkdienst

Over deze dienst

Op zondag 4 december gaat ds. Julia van Rijn voor. Herman Mussche is de voorzanger en Matthias Havinga is de organist. De dienst begint om 11.00, de deuren staan vanaf 10.30 uitnodigend voor u open!

Tijdens de dienst is er creche en kinderkring voor kinderen van 0 tot 12 jaar.

De orde van dienst kunt u hier op onze site vinden (vanaf vrijdag voor de dienst).

U kunt de dienst ook online volgen door hier te klikken. U komt dan op de pagina van Kerkdienstgemist waar u een dienst kunt aanklikken. U vindt daar ook de orde van dienst.

Bijdragen

Wanneer u onze diensten waardeert, online of in levenden lijve, kunt u daar uiting aan geven via een bijdrage aan de kosten. Uw reacties en vragen zijn voor ons ook belangrijke bijdragen, richt ze aan info@oudekerk.amsterdam.

We gebruiken een app voor de collecte, maar overmaken kan ook. Klik hier voor informatie over de app, doneren en inschrijving op de nieuwsbrief.