doneren

GEEF AAN DE KERK OF DE DIACONIE:

Doneren voor de Oudekerkgemeente kan op NL02INGB0000524657 ten name van PKA inzake Oude Kerk. Voor hulpverlening kan gedoneerd worden op NL54INGB0003955387 ten name van Diaconie Oude Kerk.

U kunt handig doneren aan de Gemeente door onderstaand formulier in te vullen (naam, e-mailadres en nieuwsbrief zijn optioneel):

• 0,00 €

SCHRIJF U IN ALS LID VAN DE OUDE KERK GEMEENTE:

Meer informatie via: Sofia Nap

Tel: 020 – 53 53 713
e-mail:  leden@protestantsamsterdam.nl

GEBRUIK VAN DE COLLECTE-APP:

De Oudekerkgemeente maakt, naast collecte van content geld in de kerk, gebruik van de app chrch. Hiermee kan makkelijk geld overgemaakt worden naar de Gemeente of diaconale projecten.

Installeren
U kunt chrch downloaden in de google play store of de app store. Het is makkelijk te herkennen aan het kerk-icoontje. Als de app op uw telefoon staat, kunt u de Oude Kerk selecteren en een account aanmaken door te registreren. De Oude Kerk gebruikt niet alle functies die beschikbaar zijn, dus maakt u zich geen zorgen over de melding over beperkte toegang! U kunt nu een collectetegoed overmaken, dit wordt “geparkeerd” op de rekening van de Oude Kerk en vrijgemaakt als u iets geeft. Als u een vraag heeft, stuur een mail naar info@oudekerk.amsterdam.