kerstnachtdienst

Over deze dienst

Je kon het al voelen aankomen: de vertrouwde bomvolle kerstnachtdienst gaat niet door, vanwege de aangescherpte regels. We zijn daarom de afgelopen dagen hard gaan nadenken over het best haalbare alternatief. Het wordt een feestelijke online-dienst met veel liederen van de cantorij onder leiding van Herman Mussche  schriftlezingen en een overdenking door Erik Idema.

De dienst wordt vermoedelijk opgenomen om 19.30 en direct uitgezonden op deze pagina. Naar keus kun je dan live meevieren of later kijken. Nader bericht volgt: houd deze pagina, onze facebook en onze nieuwsbrief in de gaten!

Collecte

De kosten lopen door, en uw steun wordt erg gewaardeerd! We gebruiken een app voor de collecte, maar overmaken kan ook. Klik hier voor informatie over de app en doneren.