kerkdienst

Het Hoge Woord met Ghislaine Gillessen

Op zondag 19 november aanstaande is Ghislaine Gillessen gast-preker in onze kerkdienst. Gillessen is adviseur voor de Nederlandse overheid op het gebied van internationale handelsbetrekkingen. Deze gast-preek is onderdeel van Het Hoge Woord, een serie diensten waarin we voor de preek telkens een gast uitnodigen, veelal afkomstig uit de wereld van politiek, cultuur, overheid of kunst.

De menselijke maat
Ghislaine Gillessen was de eerste accountant die door de Nederlandse overheid werd aangesteld om de naleving en uitvoering van internationale handelsverdragen te controleren en Nederland te adviseren over verschillende bilaterale en multilaterale handelsverdragen. De titel van de gast-preek van Gillessen is De menselijke maat. De preker volgt altijd het rooster van bijbellezingen.

Voor meer informatie klik hier.

In de dienst gaat ds. Harold Schorren voor. De Sweelinckcantorij zingt o.l.v. Herman Mussche, en Matthias Havinga is de organist. De dienst begint om 11.00, de deuren gaan om 10.30 open.
Tijdens de dienst is er crèche en kinderkring voor kinderen van 0 tot 12 jaar.

De orde van dienst kun je hier op onze site vinden (vanaf vrijdag voor de dienst).
Je kunt de dienst ook online volgen door hier te klikken. Je komt dan op de pagina van Kerkdienstgemist waar je een dienst kunt aanklikken. Je vindt daar ook de orde van dienst.

Bijdragen

Wanneer u onze diensten waardeert, online of in levenden lijve, kunt u daar uiting aan geven via een bijdrage aan de kosten. Uw reacties en vragen zijn voor ons ook belangrijke bijdragen, richt ze aan info@oudekerk.amsterdam.

We gebruiken een app voor de collecte, maar overmaken kan ook. Klik hier voor informatie over de app, doneren en inschrijving op de nieuwsbrief.