kerkdienst

Over deze dienst

Op zondag 17 maart is zanger, tekstschrijver en cabaretier Jan Beuving te gast tijdens de kerkdienst van de Oudekerkgemeenschap. Samen met zijn vaste pianist Tom Dicke vullen zij deze muziekdienst met het thema ‘Het kromme recht’.

Jan Beuving, bekend van o.a. NOS Studio Voetbal en de Volkskrant liet zicht voor deze dienst inspireren door de drie lezingen van de zondag, en door het feit dat het Zondag Judica is, de zondag van het recht. Hij laat met Tom Dicke enkele nieuwe nummers horen in dat thema.

Voorganger is ds. Klaas Touwen. De Sweelinckcantorij zingt onder leiding van Herman Mussche een van de voor hen geschreven nummers, Wibren Jonkers is de organist. Tijdens de dienst vindt het avondmaal plaats. Meer over de dienst.

Iedereen is welkom, of u nu elke week of nooit in onze kerk komt, we zorgen dat het gemakkelijk te volgen is. Toegang is gratis.

Praktisch:

• Om 11.00 uur – deur open om 10.30. Toegang is gratis
  • Voor de kinderen van 0-12 jaar is er crèche en kinderkring.
  • De orde van dienst kunt u hier op onze site vinden (vanaf vrijdag voor de dienst).

Wilt u de dienst online volgen? Klik hier. U komt dan op de pagina van Kerkdienstgemist waar u een dienst kunt aanklikken. U vindt daar ook de orde van dienst.

Bijdragen

Wanneer u onze diensten waardeert, online of in levenden lijve, kunt u daar uiting aan geven via een bijdrage aan de kosten. Uw reacties en vragen zijn voor ons ook belangrijke bijdragen, richt ze aan info@oudekerk.amsterdam.

We gebruiken een app voor de collecte, maar overmaken kan ook. Klik hier voor informatie over de app, doneren en inschrijving op de nieuwsbrief.