pasen

Over deze dienst

Op Paasochtend vieren we de opstanding van Jezus uit de dood. De Sweelinckcantorij zingt en Matthias Havinga bespeelt het orgel. Voorganger in deze dienst is ds. Netty de Jong-Dorland. De dienst begint om 11.00, en kan zowel in de Oude Kerk als online bijgewoond worden. De deuren staan vanaf 10.30 uitnodigend voor u open!

Tijdens de dienst is er creche en kinderkring voor kinderen van 0 tot 12 jaar.

De orde van dienst kunt u hier op onze site vinden en staat ook bij de dienst in kerkdienstgemist.

Bijdragen

Wanneer u onze diensten waardeert, online of in levenden lijve, kunt u daar uiting aan geven via een bijdrage aan de kosten. Uw reacties en vragen zijn voor ons ook belangrijke bijdragen, richt ze aan info@oudekerk.amsterdam.

We gebruiken een app voor de collecte, maar overmaken kan ook. Klik hier voor informatie over de app, doneren en inschrijving op de nieuwsbrief.